بلاگ

خرید روغن موتور بهران

خرید روغن موتور بهران

اگر به دنبال خرید روغن موتور بهران هستید میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله با ما همراه باشید. همانطور که میدانید برای انتخاب روغن موتور مناسب برای هر خودرو نیاز به در نظر گرفتن موارد مختلفی است. زیرا انتخاب روغن موتور مناسب میتواند تاثیر به سزایی در عملکرد خودرو و سلامت آن داشته باشد. در میان روغن موتورهای خودرویی موجود در بازار روغن موتور بهران جزء روغن موتورهای تولید شده در داخل کشور است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این کمپانی و محصولاتش صحبت کنیم.

توضیحات مختصر در مورد شرکت بهران

شرکت نفت بهران یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده روغن و محصولات روانکار در ایران است. این شرکت ابتدا با نام ESSO و تحت لیسانس EXXON آمریکا در سال ۱۳۴۱ بنیان نهاده شد. تا سال ۱۳۴۷، ESSO به ظرفیت تولید ۳۰ هزار روغن رسید؛ در سال ۱۳۷۰، ESSO به «شرکت نفت بهران» تغییر نام داد و فعالیت‌هایش گسترده‌تر شد و محصولات متنوع‌تری به‌بازار عرضه کرد.

در ۱۰ سال گذشته، شرکت نفت بهران بیش از ۵۰ درصد بازار روغن موتورهای خودرو را در اختیار گرفته و محصولات مختلفی تولید می‌کند. شرکت نفت بهران همچنین در بازار روغن‌های صنعتی هم فعال است و بیش از یک‌ سوم محصولات این دسته در ایران را تولید می‌کند.

محصولات تولید شده توسط شرکت نفت بهران، شامل انواع روغن موتور خودرو، روغن‌های صنعتی، گریس، ضدیخ، مکمل‌های سوخت و … می‌شود. روغن موتورهای بهران برای انواع خودروهای بنزینی، دیزلی و گازسوز بازار ایران تولید می‌شود.

 

انواع روغن موتور بهران

محصولات بهران در دسته‌ی روغن موتور، شامل روغن موتورهای خودروهای بنزینی و دیزلی، ریلی، دریایی، موتورهای گازسوز و دوگانه‌سوز و صنعتی می‌شود. روغن موتور بهران خودروهای بنزینی در انواع فول سنتتیک، نیمه‌سنتتیک و مینرال با بسته‌بندی‌ها و کاربری‌های مختلف تولید شده است.

روغن موتور بهران برای چه خودروهای مناسب است ؟

روغن بهران رانا -روغن موتور بنزینی تمام سینتتیک(سنتتیک) بسیار مرغوب است، که بالاترین سطح کیفیت جهانی این دسته از روغن‌ها را دارد. و برای روانکاری خودروهای با طراحی موتور 2011 و بالاتر و همچنین خودروهایی که با سوخت الکلی (محتوی اتانول تا E85) کار می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

روغن بهران پیشتاز -روغن موتور بنزینی است که برای روانکاری خودرو های با طراحی موتور سال 2002 و بعد از آن که این سطح کیفیت برای آنها توصیه شده، پیشنهاد می‌شود. همچنین در سخت‌ترین شرایط رانندگی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

مشخصات روغن بهران

  • حفاظت در مقابل فرسایش
  • عملکرد مناسب در شرایط آب و هوای مختلف
  • مقاومت در مقابل اکسیداسیون – افزایش عمر طولانی
  • خاصیت پاک‌کنندگی بسیار زیاد
  • کمک به جریان هوا
  • نقطه ریزش پایین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *