بلاگ

خرید روانکار صنعتی

خرید روانکار صنعتی

اگر به دنبال خرید روانکار صنعتی از بهترین برندهای دنیا هستید، شرکت تامین روانکار آبانگان از جمله شرکت های فعال در زمینه تامین انواع روانکار و گریس صنعتی در تهران است که طی چندین سال فعالیت در این زمینه همواره سعی داشته با کیفیت ترین محصولات را مناسبترین هزینه اختیار شما عزیزان قرار دهد. در این مقاله می خواهیم به معرفی کامل روانکار صنعتی بپردازیم.

 

روانکار صنعتی چیست؟

در مورد روانکار صنعتی تا چه اندازه آگاهی دارید؟ روانکار صنعتی به ماده ای گفته می شودکه جهت کاهش اصطحکاک بین سطوح استفاده می شود از دیگر وظایف روانکار های صنعتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ قطعات از هم جدا در حال حرکت (Keep moving parts apart)
  • انتقال حرارت و قدرت
  • حمل آلاینده و باقیمانده ها
  • محافظت در برابر سایش
  • جلوگیری از خوردگیو زنگ زدگی
  • درزگیری برای رسانه های گازی
  • توقف کردن خطر دود و آتش از اشیاء

مزایای روانکار صنعتی

استفاده صحیح از روانکارها بسیار حیاتی است و باعث افزایش داده و بالا رفتن عملکرد ماشین آلات و تجهیزات صنعتی میشود. مایعات مورد استفاده در کاربردهای صنعتی، به منظور جلوگیری از آسیب یا مشکلات ناشی از خرابی، طولانی شدن فواصل سرویس، افزایش زمان کارکرد ماشین آلات و افزایش بهره‌وری، اطمینان لازم را فراهم کرده‌اند. با یک روانکار صنعتی مناسب، می‌توانید انتظار داشته باشید که بهره‌وری تجهیزات به سطح بالاتری می‌رسد و همچنین عملکرد آن را بهینه‌تر می‌کنید. روانکار صنعتی

روانکارها همچنین برای محافظت طولانی مدت و جلوگیری از خرابی تجهیزات و خرابی مکانیکی ناشی از شرایط کاری شدید، محیط‌های سخت، دمای شدید، بارهای سنگین و ضربه‌ای، فشار بالا، خوردگی و اکسیداسیون طراحی شده‌اند. روانکارها با محافظت خوب از ماشین آلات در طول سال، زمان خرابی آن را کاهش می‌دهند و حتی عمر مفید آن را افزایش می‌دهند.

 

انواع روانکار صنعتی

روانکارهای صنعتی را میتوان با توجه به ویژگی ها و کاربردشان به دو دسته روغن و گریس تقسیم که کرد شامل موارد زیر میشوند.

گریس صنعتی

گریس صنعتی از مواد جامد یا نیمه جامد تشکیل شده است که از ترکیبات نفتی و صابون یا ترکیب چند صابون با یک پر کننده یا بدون پر کننده می باشد که برای مصارف خاص کاربرد دارد. برای مشاهده انواع گریس های صنعتی موجود در شرکت آبانگان کلیک کنید.

روغن صنعتی

روغن صنعتی ماده ای هستند که اصولا به طور ارگانیک جهت کم شدن اصطکاک میان سطوح در تماس متقابل به کار برده می شود که در آخر گرمای به وجود آمده زمان حرکت سطوح را کم می کند. همین طور امکان دارد توان انتقال نیرو، حمل ذرات خارجی یا گرم کردن یا خنک کردن سطوح را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تفاوت گریس و روغن صنعتی چیست؟

روغن‌ کمپرسور

روغن‌ کمپرسور به طور هدفمند برای ارائه روانکاری فوق العاده و محافظت عالی حتی در معرض دمای بالا، برای کمپرسورهای هوا و پمپ‌های خلاء توسعه یافته‌ است. همچنین روغن کمپرسور برای محافظت از تجهیزات شما در برابر رسوب و ایجاد لجن طراحی شده و تمام قطعات دستگاه را بدون زحمت روانکاری می‌کند. این روانکار صنعتی به دلیل خواص ضد زنگ و ضد کف، ماشین آلات را در برابر تخریب، آسیب و تولید فوم محافظت می‌کند. برای مطالعه بیشتر در مورد این محصول میتوانید به مقاله روغن کمپرسور و کاربرد آن مراجعه نمایید.

روغن‌ انتقال حرارت

روغن انتقال حرارت معمولاً برای سیستم‌های گرمایش در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع داروسازی، نساجی، صنایع تولید پلاستیک و صنایع تولید لاستیک استفاده می‌شود. این روانکار صنعتی بسیار سیال است و محدوده عملکرد بسیار وسیعی دارد. این روغن دارای اکسیداسیون و ثبات حرارتی چشمگیر و همچنین پایداری هیدرولیتیک فوق العاده‌ای است که از تغییر شکل آن‌ها پس از قرار گرفتن در معرض آب جلوگیری می‌کند.

روغن دنده فشار قوی

روغن دنده فشار قوی روغن سنگینی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی اصلی این روغن، توانایی آن در کار در دماهای مختلف، شرایط کاری و بارهای سنگین و همچنین عملکرد عالی حتی در صورت مواجهه با فشار شدید است. با توجه به این تنوع، این روغن برای مصارف صنعتی سخت توصیه می‌شود و بیشتر در صنایع دریایی، کشاورزی، معدن و ساختمان استفاده می‌شود.

روغن توربین

همانطور که در مقاله روغن توربین و کاربرد آن توضیح داده شد، روغن توربین به عنوان عامل روان‌کننده و خنک‌کننده برای انواع مختلف یاتاقان‌های توربین گاز، بخار و آب استفاده می‌شود. ویژگی‌های روغن توربین، آن را قادر می‌سازد تا بلبرینگ‌های توربین را ببندند؛ بنابراین اطمینان حاصل می‌شود که عملکرد آن کاملا ایمن و قابل اعتماد است. این روغن همچنین برای سیستم‌هایی که نیاز به اکسیداسیون، زنگ زدگی و محافظت در برابر خوردگی دارند، توصیه می‌شود؛ به این معنی که می‌توان از آن حتی در شرایط سختِ کار نیز استفاده کرد.

برای خرید روانکار صنعتی میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تامین روانکار آبانگان از طریق شماره تماس 09191990910 در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *