بلاگ

گریس و روغن کاسترول

گریس و روغن کاسترول

برند کاسترول یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده انواع روغن و گریس صنعتی در جهان است. امروز در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع گریس و روغن کاسترول بپردازیم و شما را بیشتر با این شرکت و محصولاتش آشنا کنیم.

معرفی شرکت کاسترول

بعد از شرکت اکسان موبیل (Exxxonmobil)  شرکت کاسترول قدیمی ترین تولید کننده گریس و روغن های صنعتی و انواع روانساز مورد استفاده در صنعت خودرو است.

کاسترول یک شرکت نفتی بریتانیایی است که روانکارهای صنعتی و خودرو را به بازار عرضه می‌کند و طیف وسیعی از روغن، گریس و محصولات مشابه را برای اکثر کاربردهای روانکاری ارائه می‌دهد. نام Castrol در ابتدا فقط نام تجاری روغن موتورهای شرکت بود، اما زمانی که نام محصول بیشتر از نام اصلی شرکت CC Wakefield شناخته شد، سرانجام نام خود را به Castrol تغییر داد. محصولات شرکت کاسترول طیف وسیعی از‎ ‎روغن، ‏گریس روانکار های صنعتی را دربر می‌گیرد. شرکت ‎کاسترول بخشی از گروه شرکت‌های ‏بی پی (‏BP‏) است‏‎.

شرکت کاسترول در سال 1899 با نام شرکت نفتی ویکفیلد توسط چارلز ویکفیلد تاسیس شد. سپس با تحقیق بر روی روغن کرچک (castor oil) و استفاده از آن در روان کننده‌های این شرکت برند تجاری کاسترول متولد شد. در سال 1966 شرکت ‏نفتی انگلیسی بورما (‏Burmah‏) کاسترول را خریداری کرد و با نام ‏Burmah-Castrol‏ به فعالیت ادامه داد. سپس در ‏سال 2000 شرکت نفتی بی پی ‏Burmah-Castrol را خرید. که در سال 2000 با بی پی ادغام شد. از سال 2000، Castrol Limited یکی از زیرمجموعه های BP است که این شرکت را به مبلغ 4.7 ​​میلیارد دلار خریداری کرد.

 

نحوه تشخیص روغن کاسترول اصل

برای تشخیص محصولات اصل شرکت Castrol، بهتر است از منابع معتبر و مجاز استفاده کنید. در ادامه، برای شناسایی محصولات اصل شرکت Castrol شامل موارد زیر میشوند:

  1. بررسی بسته‌بندی: بسته‌بندی محصول باید مطابق با استانداردهای شرکت Castrol باشد و شامل تصاویر، برچسب‌ها و اطلاعات محصول باشد. همچنین باید در تاریخ انقضای محصول توجه کنید.
  2. بررسی شماره سریال: محصولات اصل شرکت Castrol دارای شماره سریال منحصر به فرد هستند که می‌تواند در صفحات اینترنتی شرکت Castrol بررسی شود.
  3. بررسی لوگوی شرکت: لوگوی شرکت Castrol باید روی بسته‌بندی محصول و خود محصول واضح و دقیق باشد.
  4. بررسی قیمت: محصولات اصل شرکت Castrol باید با قیمت مناسبی عرضه شوند. باید از قیمت ناهماهنگ با بازار و قیمت بسیار پایین برای محصولات بزرگترین شرکت‌های روغن‌های موتور خودداری کنید.
  5. دریافت محصول از منابع معتبر: برای خرید محصولات شرکت Castrol، بهتر است از فروشگاه‌ها و فروشندگان معتبر و مجاز استفاده کنید و از خرید از فروشگاه‌های ناشناس خودداری کنید.

در کل، برای اطمینان از خرید محصولات اصل شرکت Castrol، بهتر است از منابع معتبر و مجاز استفاده کنید و از خرید از فروشگاه‌ها و فروشندگان ناشناس خودداری کنید.

 

خرید گریس و روغن کاسترول

برای خرید گریس و روغن کاسترول یکی از شرکتهایی که میتوانید با اطمینان خاطر از آنها محصول مورد نظر خود را خریداری کنید شرکت تامین روانکار آبانگان است که با چندین سال سابقه در زمینه تامین انواع روانکار صنعتی همواره سعی داشته با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

برای مشاهده انواع روغن و گریس کاسترول موجود در شرکت تامین روانکار آبانگان کافیست روی لینک و تصویر زیر کلیک کنید تا از جزئیات این محصولات مطلع شوید.

مشاهده : انواع روغن و گریس کاسترول

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *