بلاگ

قیمت روغن دنده صنعتی

قیمت روغن دنده صنعتی

همانطور که می دانید روغن دنده صنعتی جزء مهم ترین و پر مصرف ترین روانسازهای صنعتی است که توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. سوالی که برای مصرف کنندگان به وجود می آید این است که قیمت روغن دنده صنعتی چقدر است؟ ما در این مقاله می خواهیم در مورد این مسئله و عواملی که می تواند بر قیمت روغن دنده صنعتی تاثیر بگذارد صحبت کنیم.

 

آشنایی با روغن دنده صنعتی

پیش از آنکه در مورد قیمت روغن دنده صنعتی صحبت کنیم میخواهیم به طور خلاصه در مورد آن برای شما عزیزان توضیح دهیم. همه ما می دانیم که اکثر دستگاه ها و قطعات صنعتی دارای چرخ دنده و قطعات چرخان متحک هستند، این قطعات زمانس که روی هم قرار می گیرند و حرکت می کنند باعث ایجاد اصطحکاک می شوند و این اصطحکاک باعث کاهش سرعت آنها و گرم شدن آنها می شود و به مرور زمان چرخ دنده را خراب می کند، برای رفع این مشکل روغن های دنده صنعتی تولید شده اند در واقع می توان گفت روغن دنده صنعتی از چرخ دنده ها در مقابل عوامل مختلف محافظت می کند و کارایی آن را بالا می برد.

انواع روغن دنده صنعتی

روغن دنده ای صنعتی با دو روغن سنتتیک و مینرال تولید می شوند. این روغن ها در گریدهای 68،100،150،220،320،460،680،1000 تولید می شوند. برای مطالعه بیشتر در مورد این دو نوع روغن می توانید به مقاله تفاوت روغن مینرال و سنتتیک مراجعه کنید.

 

روغن دنده صنعتی ایرانول

ویژگی روغن دنده صنعتی

در هنگام خرید روغن دنده صنعتی لازم است به نکاتی توجه کنید که شامل موارد زیر میشوند:

ترکیب شیمیایی: همانطور که گفته شد چرخ دنده ها در زمان تماس با یکدیگر دچار اصطحکاک می شوند و باعث ایجاد گرما می شود. این گرمای زیاد اثر مستقیم روی روغن دنده می گذارد و اگر روغن دارای ترکیب شیمیایی پایداری نباشد، ساختار شیمیایی خود را از دست می دهد و کارایی 100% را ندارد. پس در هنگام خرید به این مسئله باید توجه کرد که دستگاه شما در چه دمایی کار می کنند و روغنی را تهیه کنید که با استفاده از آن دستگاه به خوبی کار کند.

عدم اکسیداسیون: بعضی از گیربکس های صنعتی حاوی چرخ دنده هایی هستند که در مجاورت هوا کار نمی کنند و درون محفظه خلاء هستند. بعضی از گیربکس ها، هم به این صورت هستند که ممکن است در مجاورت هوا کار کنند این هوا می تواند با روغن ترکیب شیمیایی انجام دهد و اکسیداسیون اتفاق بیوفتد در واقع اکسیداسیون به واکنشی گفته می شود که می تواند ساختار شیمیایی را تغییر دهد. بنابراین باید توجه داشت که روغنی که انتخاب می کنید کمترین احتمال اکسیداسیون را داشته باشد تا طول عمر زیادی داشته باشد.

قابلیت تحمل فشارپذیری بالا: لازم است بدانید که روغن دنده های معمولی در فشارهای بالا دوام بالایی ندارند و به خوبی عمل نمی کنند اما روغن دنده صنعتی میتواند در فشار بالا به خوبی کار کند. اما میزان تحمل فشار در روغن دنده های صنعتی توسط شرکت هایی که تولید می شود متفاوت است و شما قبل از خرید باید میزان فشاری که در دستگاه وجود را بسنجید و متناسب با آن روغن دنده مناسب خریداری کنید.

 

قیمت روغن دنده صنعتی

شرکت تامین روانکار آبانگان از جمله تامین کنندگان انواع روغن دنده صنعتی ایرانی و خارجی در تهران است که تنوع محصول بسیار بالایی دارد و شما عزیزان میتوانید انواع روغن دنده های صنعتی ایرانی همچون: بهران، پارس، ایرانول و سپاهان و روغن دنده های خارجی همچون شل، موبیل، توتال، کاسترول، کلوبر و … را با اطمینان از اصالت آنها از طریق تامین روانکار آبانگان تهیه کنید. برای مشاهده لیست محصولات ما کافیست روی لوگو محصول مورد نظر کلیک کنید تا با انواع محصولات آشنا شوید.

بهترین روغن دنده های صنعتی ایرانی

روغن دنده صنعتی بهران

روغن دنده نفت پارس

روغن دنده صنعتی ایرانول

 

روغن دنده سپاهان

 

بهترین روغن دنده های صنعتی خارجی

روغن دنده صنعتی شل

روغن دنده صنعتی موبیل

روغن دنده صنعتی توتال

روغن دنده صنعتی کاسترول

روغن دنده صنعتی کلوبر

 

اما در مورد قیمت روغن دنده های صنعتی با توجه به نوسانات ارز و شرایط اقتصادی لازم است قیمت محصول مورد نظر خود را از طریق ارتباط با پشتیبانی به شماره تماس 09191990910 استعلام بگیرید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *